Contact partners

Wil jij meer weten over ChapChap, of kom je ergens niet uit? Kijk dan hieronder naar de veelgestelde vragen, stuur een mail naar [email protected] of bel naar 088-8008984. We staan voor je klaar! 


Veelgestelde vragen:

Wat is het verschil ten opzichte van alle andere platformen?

ChapChap is bezorgen & afhalen, reserveren en geniaal klantmanagement in één. We zijn er voor jou. Voor jouw zaak. En let maar op, de consument gaat zeker smullen van dit nieuwe platform. Het wordt zoveel beter dan wat je al kent. 

En we regelen veel voor je. Denk aan de dikste marketingoplossingen om jouw horecazaak in de schijnwerpers te zetten. ChapChap is van de horeca, voor de horeca en heeft géén winstoogmerk. Alles om jou succes te vergroten. Go for it!

Hoeveel commissie vragen jullie voor horecazaken?

Onze service krijg je al voor minder dan 5,5% van jouw omzet. En als je lekker draait dan wordt je fee natuurlijk automatisch naar beneden aangepast. Goedkoper wordt het niet.

Ik wil een technische storing melden. Waar kan ik dit doen?

Heb jij een technische storing buiten onze kantoortijden? Stuur dan een Whatsapp bericht naar: 06-25292099. Dit nummer staat doordeweeks van 17:00 tot 21:00 voor je klaar, en in het weekend van 15:00 tot 21:00.*

*Deze storingslijn wordt vanuit ons enkel gebruikt om jouw vragen met betrekking tot onverhoopte storingen te beantwoorden waardoor het bedrijfsproces in gevaar loopt. Verder worden er geen commerciële of marketingactiviteiten uitgevoerd. ChapChap gebruikt hiervoor een zakelijke telefoon en jouw gegevens worden hierin enkel opgeslagen zodra je zelf een storing aanmeldt. Gebruik voor het melden van storingen ook een zakelijke telefoon die op locatie aanwezig is zodat storingen snel doorgegeven kunnen worden.

Ik heb mijn horecazaak ingeschreven voor ChapChap, en nu?

Top, welkom! Wij gaan je profiel opstarten, en houden je per mail op de hoogte. 

In de tussentijd kun je je profiel al gaan vullen. Zo zorg je dat je goed te vinden bent op ons platform. Wat je al in kunt gaan stellen: 

1. Jouw profiel: hier staat alles in wat de gast op jouw profiel te zien krijgt. Vul hier al je gegevens in, en upload je foto's. Welke gerechten bied je aan? En hoe kunnen gasten bij jouw restaurant komen? Belangrijk om ook drie voorkeuren aan te geven voor de awards die je van gasten wilt ontvangen, en voor welke 'happenings' ze bij jou terecht kunnen. 

2. Jouw reserveringsmodule: zet je reserveringsmodule open, en stel alles goed in zodat gasten via ChapChap een tafel bij je kunnen reserveren. Hierbij leggen we de belangrijkste dingen uit: 

  • Reserveringstijden: tot hoe laat kunnen reserveringen bij jou terecht? Houd er rekening mee dat jouw eindtijd gekoppeld is aan de standaard tafelduur, dus bij een tafelduur van 2 uur en een sluitingstijd van 22:00, zetten wij de laatste beschikbare reserving op 20:00
  • Welke shifts bied je aan, en wil je mensen voor kunnen laten reserveren? Allen diner of ook lunch
  • Wil je voorkomen dat er 10 minuten van te voren gereserveerd wordt voor een tafel, waar ook net iemand voor komt binnenlopen? Vul dan een eindtijd in bij 'Reserveren op dezelfde dag kan tot'
  • Ruimtes: geef per ruimte duidelijk aan wat de capaciteit is, en vul vervolgens je tafels goed in. Dit kan met prioriteit ('Prio'), zodat je bepaalde tafels overhoudt voor grote groepen, of mensen eerst aan het raam laat zitten.  

3. Jouw bestelwebsite: Heb je een basic of premium account? Dan ga je ook aan de slag met je eigen bestelwebsite. Hier wordt je via onze partner Next to Food van op de hoogte gehouden via de e-mail. 

Meer vragen over de reserveringsmodule? Mail dan naar [email protected]